2011. július 27., szerda

HTC TyTN II Kaiser P4550 - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Eladó a kedvenc HTC TyTN II Kaiser P4550-es típusú kártyafüggetlen PDA-m. Minden benne van, amit egy szuperokos telefonnan tudnia kell.
Windows Mobile 6. 1-es operációs rendszer, GPS, wifi, 3G, GPRS, HSDPA, UMTS, 3 MP-es autófokuszos kamera, elöl VGA kamera a videótelefonáláshoz, teljes QWERTY billentyűzet, 32 GB-ig bővíthető memória, 2, 8"-os 65. 000 színű érintő kijelző 240*320-as felbontással. Kivállóan alkalmas zenehallgatásra, e-book olvasónak, internetezésre, filmnézésre.
Az akksi nálam kb 1, 5 napot bírt, de nekem folyamatosan fent van a telefon a neten, és mindig be vagyok jelentkezve az MSN-re.
Aki kéri, annak telepítem az SPB Mobile Shell 3. 5-ös verzióját. Megkönnyíti, az egyébként sem bonyolult használatot. Én az Opera Mobile internetböngészőt használom rajta, mely sokkal gyorsabb, mint a gyári Internet Explorer. Kérés esetén ez is felkerül a gépre.
Minden funkciója tökéletesen működik, kivéve a telefon oldalán lévő kamera gombot, mely az autófokusz miatt elméletileg kétszer kattan. Nos a hiba az, hogy ez csak egyszer. A fókuszálás működik, de elsütni már nem lehet vele a kamerát. Ennek ellenére a kamera tökéletesen működik. A kijelző alatt középen lévő ezüst színű gombbal ugyanúgy lehet vezérelni a kamerát.
Én az iGo Primo navigációs szoftvert használom rajta, mely pontos, és gyors. Fut rajta természetesen az összes iGo, illetve rajta van még nekem a Google Maps is, mely szintén alkalmas navigálásra. Kérés esetén ezt is telepítem.
A fényképezőhöz van egy programom, mely a kamerát összehangolja a GPS-szel, és az elkészített fényképhez csatolja az aktuális GPS koordinátákat, melynek segítségével és a Google Maps-szal rögtön megtudhatjuk, hogy pontosan hol is készült az adott kép. A Google Maps ezen funkciójához internet kapcsolatra van szükség, de természetesen számítógépen is élvezhető a kamera ezen előnye aGoogle Earh Pro-val.
Ami jár hozzá: adatkábel, övre akasztható tok, 1 db ceruza, 1 db akksi.
Csere jobb androidos telefonra érdekel, akár ráfizetéssel is. Csere esetén a készülék értéke a villámárral egyenlő!


Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-28 17:55
. HTC TyTN II Kaiser P4550 - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Fontos